wtorek, 31 lipca 2012

Nowości...;)


Na początek przydałoby się kilka słów wyjaśnienia...
otóż dawno nowości nie było, ponieważ zajęta byłam
osiąganiem kolejnego stopnia awansu zawodowego
oraz poszukiwaniem nowej pracy...
oba cele zostały zrealizowane i tak oto
od września mam pracę na kolejny rok...
co będzie później się okaże...

Zapowiadane nowości:

Only a silver - bransoletka,
która prawdopodobnie zostanie ze mną;)



















Pianka czekoladowa - wisior,
brązowa lawa wulkaniczna,
oksydowane srebro pr. 925 i 999








i jak Wam się podoba?



5 komentarzy:

  1. Mnie się podoba. Bardzo! Szczególnie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoleta jest... jest... nieziemska po prostu *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka świetna, ale ta lawa też niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny i komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie oby dwa wybory się podobają, ale bransoletka mnie powaliła!! Cudna!!

    OdpowiedzUsuń