czwartek, 4 sierpnia 2011

Wyróżnienie;)



Arteria wyróżniła mojego bloga, tym bardziej
jestem z tego dumna i bardzo wdzięczna,
że to moje pierwsze wyróżnienie;)

Dziękuję Ci bardzo!!

Zasady, jakie wiążą się z przyznanym wyróżnieniem :

1. podajemy link do blogera, który przyznał nam wyróżnienie wraz z podziękowaniem
2. kopiujemy logo na swój blog
3. wymieniamy siedem rzeczy o sobie,
4. nominujemy szesnaście innych blogów do nagrody (nie nominujemy przyznającego tę nagrodę nam )
5. zostawiamy komentarz u nominowanych z informacją o przyznanym wyróżnieniu

Kochani siedem rzeczy o mnie: ostatnio w melancholijnym nastroju, kończąca urlop bez naładowanych baterii, rozleniwiona, nienawidząca papierkowej roboty, mało mówiąca o sobie - ale nie małomówna;), szczęśliwa mama urokliwego trzylatka, kochająca srebro i minerały;)

Natomiast jeżeli chodzi o wyróżnienie twórczości oraz innych blogów, nie jestem w stanie tego wykonać... wszelkie blogi, na które zaglądam są warte wyróżnienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz